دومين سالگرد مشعل 8
م . کارگر م . کارگر


رفيق و دوست گرامي روزبه !
نخست سلام و احترامات صميمانه قلبي من و اعضای خانواده ام را بپذيريد.با استفاده از فرصت مي خواهم صميمانه ترين تبريکات خويش را به مناسبت دومين سالگرد ماهنامه مشعل به شما و از طريق شما به تمام دوستان و همرزمان ما و تمام انهايي که در راه صلح،دموکراسي واقعي و خوشبختي انسان مبارزه مي نمايند، ابراز دارم . يقيناً که جريده تابناک مشعل چون مشعل فروزان،نقش خويش را به عنوان انعکاس گر واقعيت های زنده گي اجتماعي،اقتصادی،سياسي و فرهنگي جامعه ما در طول مدت فعاليتش انجام داده و به مثابه رهنمود خوب کار و مبارزه خلاق برای تمام رهروان راه خوشبختي انسان و توده های مليوني زحمتکشان جامعه ما مي باشد.
مشعل هم چنان به مثابه زبان گويا،انديشه و عمل و وحدت وسيله خوب اتحاد تمام طبقات و اقشار مترقي جامعه ما به دور يک سازمان واحد متحد و يکپارچه که بخاطر منافع عليای وطن عزيزما مي انديشند،فعاليت خويش را انجام داده و راه برون رفت از تمام معضلات بزرگ اجتماعي – اقتصادی،سياسي را که در مقابل انسان های آگاه و با درک جامعه ما قرار دارد،نشان مي دهد. مشعل زبان زنده و گويای آن واقعيت های است که هنوز حتا در نزد برخي ها به عنوان سوال باقي مانده و هنوز هم دچار سراسيمگي و وسوسه از روزگاران تلخ اند. انها مي توانند جواب سوالات لاينحل شانرا در مشعل دريابند. من در حالي که به شما دوست گرامي صبر و حوصله فراخ و موفقيت های بزرگ درين کار خطير،عالي،اخلاقي و انساني تان آرزو مي کنم،از تمام دوستان،علما،انديشمندان،تيوريسن ها و تمام آنهايي که راه مشعل را دنبال مي نمايند،آرزو دارم که مشعل خويش را برافراشته نگهدارند و با وحدت عمل و انديشه و آرمان عالي به نسل بالنده و آينده سازوطن داغديده و دربند خويش ياری رسانند. مشعل ما جاويدان باد.
و اين هم سروده يي که به مشعل اهدا مي گردد. مشعل جاويدان وزين باد مشعل ما بازتاب دهنده راه و آرمان ما انديشه و پيمان ما مشعل وحدت ما چهل چراغ زنده گي اصيل ما فرياد ما،زبان ما انعکاس گرواقعيت ها و شمشير بران ما طلايه دار آينده تابناک ما
م . کارگر از هالند
April 2nd, 2005


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها